PiLiHaN BaHaSa

Follower

Friday, May 29, 2009

mentor-mentee

dari kiri : ana(softlate) tengah: ros(solution) kanan: rajwant (Design) berdiri: aku la tu..

korang tau x kat keja aku ader bt mentor-mentee....aku suke sangat sebab aku dpt mentor yg sekepala ngan aku....spoting habis,,,,,dapat geng pun semua sekepala...takder nak cover malu....nak tau tak team mentee ni team aku ader sorang jer jejaka....1 jejaka dan 5 wanita....ok aku perkenalkan 1 per 1 member team aku....mentor aku namer kak fai...orgyer spotting
habis...kiranyer best la duk bawah dia....



ok la bermula dgn aku...aku bukan korang tak kenal kot...ana yang kecik moleh tu..sherry tu pun kecik gak.....sory er ckp korang kecik...pahtu ros...ros ni gempal lal sikit dari aku..ang than rajwant...dia ni dah kawen...bru jer...kawang2 aku nie semua baik2 blake..1 kepala ngan aku....kalu boleh aku nak kawang ngan korang sampai bile2.....aku sayang korang......... muah........


aku n ros


aku n ana



aku n ros lg aku n ana lg..

0 Comments:

Post a Comment



U Click Me, I Click U Back

Related Posts with Thumbnails
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes