PiLiHaN BaHaSa

Follower

Sunday, July 8, 2012

Kau Pergi Jua



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Masa-masa, sesungguhnya manusia itu kerugian. Hampir seminggu juga dia meninggalkan fiza dan rakan-rakan. 



Selamat tinggal bos sporting, selamat tinggal bos details, selamat tinggal bos yang tidak terlalu bossy, selamat tinggal bos yang cantik, selamat tinggal bos suka berbahasa melayu, selamat tinggal bos suka ketawa, selamat tinggal bos yang kuat belanja, selamat tinggal bos gosip, selamat tinggal bos suka bercerita, selamat tinggal bos skema, selamat tinggal perasa makanan, selamat tinggal leader team tapao dan selamat tinggal kawan.

Minggu terakhir bersamanya, penuh dengan hilai tawa. Hari terakhir bersamanya, fiza bagaikan berat hati nak melepaskannya. Sedikit bergenang air mata fiza dibuatnya. Jasanya, walaupun tidak lama dia menjadi bos fiza, tapi ianya cukup memberikan impak dan pengajaran yang banyak.

Dalam pada sibuk bergurau, bergelak ketawa bercerita dia suka menyelitkan unsur nasihat, tips yang boleh diguna pakai. Dia seorang bos yang sangat tidak lokek dengan ilmu. Dia berkerja dengan stail dan gaya tersendiri. Setiap kerjanya walaupun nampak leceh, namum ia tetap memberikan faedah untuk masa akan datang.


Terima kasih Prof. Dr Win Kyi Walaupun, kita hanya berkenalan selama 2 tahun saja, tapi ia tetap memberi banyak pengajaran yang sangat berguna untuk fiza dengan rakan-rakan. Kami seronok mendapat bos seperti anda. 

Wishing you all the best bos.

Mujur tempatnya diganti dengan Prof.Dr.Mohd Kamil, walaupun memegang jawatan yang sama tapi hari-hari lebih terisi. Sekurang-kurangnya, Prof Kamil menambah lagi bilangan Melayu dalam department fiza.

Fiza Say : Yang patah akan tumbuh, yang hilang pasti berganti. Kerja harus diteruskan walau siapapun ketua kita untuk masa akan datang. Tak dapat buat qulling card untuk Prof.Win. Sob-sob-sob.


0 Comments:

Post a Comment



U Click Me, I Click U Back

Related Posts with Thumbnails
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes