PiLiHaN BaHaSa

Follower

Tuesday, November 24, 2009

Cinta & sahabat...

Aku tidak mencari cinta tapi cinta itu datang pada ku..

aku mencari sahabat dengan harapan mereka takkan pergi dari ku..

aku telah temui cinta ku satu ketika dulu tapi aku lpaskn ia pergi..

aku telah temui sahabat ku sedari dulu dan merekalah penyembuh luka ku kini..

terima kasih cinta kerna datang pada ku..

dan kamu kita berbeza..

aku kecapi kebahagian bersama mu namun aku telah kecewakan hati mu...

aku perlu kan kasih sayang mu namun aku telah lukai hati mu...

tanpa aku sedari aku telah sakiti seseorang yg amat aku sayangi..

maafkan aku cinta...kerna melukai mu...

maafkan aku sahabat jika ku pernah sakiti hati mu...

aku dan kamu kita serupa..

aku manjadi diri ku tika bersama kamu..

aku sentiasa terhibur dgn lawak jenaka dan telatah kamu..

aku bahagia bersama kamu walau disaat hati ku terluka..

kamu lah penyembuh segala duka...

terima kasih sahabat..kerna memahami aku..

terima kasih cinta kerna datang dalam hidup ku...

terima kasih sahabat kerna mewarnai hidup ku...

cinta & sahabat jangan kau tinggal kan aku...

sekali pun aku bersalah pada mu...



0 Comments:

Post a Comment



U Click Me, I Click U Back

Related Posts with Thumbnails
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes