PiLiHaN BaHaSa

Follower

Sunday, November 14, 2010

kenapa dengan aku

salam semua..

kenapa dengan kiter....dah 2 minggu lebih jantung kiter berdengup kencang jer...biase kalu cam ni Allah bg petanda untuk kiter...tapi kiter tak tahu aperkah petandanyer....harap2 ini petanda baik.....


Ya Allah Ya Tuhanku, kepada-Mu aku berserah, dengan-Mu aku beriman, kepada-Mu aku bertawakkal, kepada-mu aku bertaubat, kepada-Mu aku memohon pembelaan. Wahai Tuhanku, aku berlindung dengan kemuliaan-Mu, tiada Tuhan yang lain melainkan Engkau, supaya jangan Engkau benarkan aku menjadi sesat, Engkaulah Tuhan yang Maha Hidup, yang tidak akan mati, sedangkan seluruh jin dan manusia mati belaka.


0 Comments:

Post a Comment



U Click Me, I Click U Back

Related Posts with Thumbnails
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes