PiLiHaN BaHaSa

Follower

Sunday, September 25, 2011



fiza Say :: time kasih awin kerana create ni untuk aku..aku terharu sangat...aku pun same doakan agar persahabatan kite ni akan kekal smpai ke hujung nyawa...time kasih atas semuanya bermula dari aku kenal kamu smpai la sekarang...aku hargai sangat2 persahabatan kite ni...susah senang aku selama ni byk bersama kamu... i love u my best friend 



Epy besday to u, Epy besday to u, Epy besday to u, Epy besday to u....jom nyanyi skit pagi ni..hehe..aq nk ucapkan selamat hari jadi pada sahabatku NORHAFIZA BINTI AWANG yang kekal bersamaku hingga ke ari ini..

Sedikit imbas kembali persahabatan kami:-


1. Sama- sama bersekolah di Sek Men Keb Tun Telanai, Marang Terengganu ( 5 tahun duduk satu kelas)
2. Sambung pelajaran di Kolej teknologi Bestari, Setiu, Terengganu
3.Berhijrah mencari rezeki di Johor Baharu, Johor (2 tahun setengah )

4. Pulang dari johor dan mengikuti program SPIKE ( 6 bulan kalu tidak silap)
 
5. Bekerja di SKALI ( 1 tahun)

6. masing2 dah dapat keje kat kampung halaman sendiri
7. 2 2 masih bujang...walaupun..........hehehehe 


SEMOGA PERSAHABATAN YANG TERJALIN ANTARA KAMI SELAMA 16 TAHUN KEKAL SELAMANYA...AMIN..



2 Comments:

  1. Awien Heritage said...
    coretan yang tidak seberapa berbanding erti persahabtan kita selama ini. insyaallah kita kekalkan hubungan ini walaupun suatu hari nanti kita dah bekeluarga..aminnnn..:)
    Norhafiza said...
    insyaallah....aku doakan gitu gok....

Post a Comment



U Click Me, I Click U Back

Related Posts with Thumbnails
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes