PiLiHaN BaHaSa

Follower

Thursday, November 8, 2012

10 alasan kenapa sampai sekarang saya sayang kat awak ^_^

Pertama : Senyuman awak buat saya gembira sepanjang masa. Tengok lah cara awak senyum dalam gambar ni pun dah buat saya tersenyum lebar ^_^

Kedua : Awak selalu membebel bila saya buat salah. Eh tak-tak.Nasihat. =p


Ketiga : Bila saya rasa saya macam tak ok,awak selalu bagi saya semangat. ^_^

Keempat : Awak selalu puji saya,walaupun saya tau hakikatnya saya hanya insan biasa. =)

Kelima : Awak seorang yang susah nak berputus asa. Itu salah satu dorongan saya untuk menjadi seperti itu juga.

Keenam : Awak paham keadaan diri saya macamane.Dan yang penting awak memang terima saya seadanya.

Ketujuh : Sebab awak banyak membuat diri saya berubah. Dari penampilan diri,dan juga dalaman diri ^_^

Kelapan : Susah senang saya,awak selalu ada. Tak pernah pun awak tinggalkan saya sorang diri.

Kesembilan : Awak layan je apa saya cakap,walaupun awak sendiri tau saya tengah merapu masa tu.

Kesepuluh : Sebab awak pun sayang saya jugak. Sebab tu saya sayang awak balik. =p

Terima kasih untuk ini awak. Still counting? Yep! Tak pernah rasa jemu dengan awak. ^_^

fiza say :: Ayg Sayang B...Love U....





9 Comments:

  1. Anum said...
    sweet kan
    Norhafiza said...
    thanks anum...
    ~AmyLiana86~ said...
    wah..adakah?????
    xsabar tunggu perkabaran gembira dr kak fiza..
    raznishah said...
    so sweet hehehehe
    raznishah said...
    This comment has been removed by the author.
    raznishah said...
    This comment has been removed by the author.
    Norhafiza said...
    Amyliana === insyaallah...
    Norhafiza said...
    razni shah== thanks u..
    "Perindu Sepi" said...
    Norhafiza== TQ jer...hehehehe

Post a Comment



U Click Me, I Click U Back

Related Posts with Thumbnails
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes