PiLiHaN BaHaSa

Follower

Thursday, February 17, 2011


Thanks awin sbb tag fiza.. teragak-agak fiza nak join ke tak contest ni.. bukan ape sbb fiza ni tak der kete...so tak der la gambor fiza gan kete.. tu pasal rase berat skit nak join tu... tp untuk tak nak hampakan kawan fiza sorang ni fiza berusaha jugak untuk cari gambar fiza yg bergambar ngan kete.. menang ke tak bergantunglah pada juri..fiza terima jer.. lgpun fiza join contest ni suke2 jer.. kalu menang tu rezki fiza la tu.. tp gambar ni kire ok la jugak... ok la tu kan asal ader nampak gambar kete..hikhikhik....


kete ni kawan fiza yg punyer
(Umiy).. mase ni sebenarnye kiter berempat tp biase la sorang lagi jom amik gmbar kiteorg..gambar ni kat pantai marang, brenti untuk makan mee sup ngan air batu campur..yumyum.... hehehehe... muka semua dah hangus disbbkan oleh debu2 jalanan...

kali ni fiza nak tag saper er...jom kiter tgk saper yg kene...hehehehe...

  1. Cekodok
  2. Ezza
  3. Aneqahs Nia
dan terbuke jugak kepada kawan2 blogger fiza yg berminat... ok kawan2 jgn luper join contest ni tau..


4 Comments:

  1. Cekodok said...
    fiza... sori.. cekodok ada keta sorong ngan kete mainan je.. boleh join ke.. hehe
    Fiza said...
    boleh jer...tu kan maner kente jugak...fiza pun tak der kete gak..tu kete kwan fiza yg punyer...
    MAKCEK bukan NENEK said...
    thankz join ya sis !

    gud luck ^^
    Fiza said...
    camer...tp tak berjarap menang pun...tp kalu menang alhamdullah...rezki akak...hehehe....

Post a Comment



U Click Me, I Click U Back

Related Posts with Thumbnails
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes