PiLiHaN BaHaSa

Follower

Thursday, October 20, 2011

Kita Sama Saja



hari ini aku bertatih seorang diri…tanpa sesiapa!!
kita sama sahaja…apa yang membezakan adalah iman & taqwa…
cukup lah sakitkan hati ini… aku juga punyai hati yang berhak untuk dijaga dari terus digores oleh kata-katamu… kenapa perlu menggunakannya andai ianya langsung tidak memberi manfaat buat kamu?kenapa?
cukup lah aku pedamkan nya sekian lama…tolong mengerti pendirian aku andai aku tidak biasa lagi untuk bersama-sama kalian semua…
aku yakin kita semua boleh bersatu..namun ianya perlukan masa.. aku tak pasti berapa lama..give me chance & time…bukan salah di pihak aku sahaja barangkali…masing2 ada kesalahan…cuma mahu mengaku atau tidak…
jelas bukan…kita sama..tiada yang membezakan…kenapa perlu rahsiakan beberapa keadaan? kenapa perlu membuat keputusan tanpa dirunding terlebih dahulu? kata mahu bersatu.. namun jika ini tindakannya, capaian kata sepakat mungkin susah dicapai antara aku dan kamu…
aku hanya inginkan kedamaian… tanpa sebarang kata2 yg menggoreskan lagi hati ini… kedamaian yg sebenar2nya…
benar.. aku maksudkannya… aku hanya perlukan kedamaian itu antara aku dan kamu!
fiza say =>  jangan pernah membezakan antara aku dan kamu jika kamu tidak pernah mengenali aku dengan lebih dalam~


3 Comments:

  1. Anum said...
    teruskan ya fiza
    Norhafiza said...
    aper pun semuanya perlu diateruskan...btl tak...
    Norhafiza said...
    aloh2 jiwangnye akak kite nie......jgn berkecil hati....org yg berkecil hati lebih berdosa dr yg mengecilkan ati olang lain tawuuu

Post a Comment



U Click Me, I Click U Back

Related Posts with Thumbnails
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes