PiLiHaN BaHaSa

Follower

Tuesday, December 8, 2009

CoKLaT Oh CoKLaT

time kiter g genting ari tu kiter ader beli la sedikit barangan untuk kenangan diri sendiri...kiter tak tahu nak beli aper..tut2 kiter nampak kedai coklat...mulanyer awin sajer jer nak amik gambo kat luo kedai jer..,,last2 sampai kat dalam kedai kiter posing...mmg cantik sangat keadaan dalam kedai tu...mcm taman coklat..kiter sempat lagi berposing....ok la kat bawah ni ader sikit gambo coklat yang kiter beli...murah jer...yg kiter beli ni harga RM5.90 dan Rm9.90 jer...org kater semua org mampu beli sesiapa yg g genting tu....ok la tgk gambo kat bawah er....













6 Comments:

  1. myLovepatzi said...
    ape mksd FIR tu??
    Tengku Norazuwin said...
    fazi wak tye lok...nama kasih yer r..hehhehe
    ~AmyLiana8886~ said...
    bestnyer coklat..
    Fiza said...
    fazi ==>bukan FIR la fazi tp FR...yang tengoh tu saja jer..untuk mengelirukan....
    Fiza said...
    tau pun awin...ni yang aku sayang ke mu ni...heheheh...best pren kater kan...yer dok....???
    Fiza said...
    amy nok ker...kalu nok mai umah...ader lagi saki baki....hehehheh....untuk amy leh agi....

Post a Comment



U Click Me, I Click U Back

Related Posts with Thumbnails
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes