PiLiHaN BaHaSa

Follower

Wednesday, December 23, 2009

Salam Semua Kawan2 Blogger...
kiter ader citer lucu ni....lucu bg kiterorg tak tahu la bg kawna2 semua...hehehe... citer ni berlaku tengahari tadi time kiter g lunch....kiter la 4 org,,, (Ana, amy, Awin dan kiter)...tengah kiter sembang2 tu datang la 4 orang mamat ni mai makan duk kat meje belakang kiter....mamat2 tu hemsem la jugak....pah mamat tu duduk akak yg kerja kat kedai tu datang amik order...kiter tak dengar lak diorang makan aper tp yg kiter dengar mamat2 tu minum jer....yg kelakarnyer ada la sorang mamat tu leh pulak tanyer akak tu yg dia minum aper...ader ker ptt... dia yg nak minum tanyer org....hehehe....
dan ader sorang mamat tu order air...nak tahu tak air aper....air sirap ais + susu.....kiter ngan kawan tercengang bile dengar air cam tu,,..dalam hati bukan ke tu air bandung...hehehe....mamat tu tak tahu namer aper air yg dia minum so akak kedai tu yg bgth namer yg dia minum tu air bandung....hehhehe...aper lagi kiter org yg dengar rase nak pecah perut ketawe...first time kiter dengar ader org mintak air cam tu....hehhe....
SIRAP + SUSU.......


2 Comments:

  1. ~AmyLiana8886~ said...
    ye tau tp saje nk wat lawak kat fiza..nasib hensem..
    Fiza said...
    yer ker yer tau...dengar suara cam tak tau jer mie...tu ar..nasib hemsem kan...hehehe...

Post a Comment



U Click Me, I Click U Back

Related Posts with Thumbnails
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes