PiLiHaN BaHaSa

Follower

Thursday, December 24, 2009

DaLaM KeNaNGaN

salam semua kengkawan bolgger...
Ari ni 24/12/2009 khamis adalah ari last kiter kerja kat kl (SKALI)...mcm2 perasaan yg kiter rase sekarang...tak tahu nak cakap mcmaner...kat sini byk pengalaman yg kiter dapat..kawan2 pun ok...tp bile kiter pikir balik kiter rase sayang sangat nak tinggal kerja ni...sbb team kiter semua ok...satu kepala...tp kiter nak bt cam ner kan,,..kalu kiter tak balik pun kawan2 umah kiter pun semua dah nak balik kg jugak...lagipun kiter dah dapat kerja lain..sekarang ni rezeki kiter ader kat trg....tp kiter bersyukur sangat sbb kiter diterima kerja di sini (SKALI) dulu.....
....THANK SKALI........




ni la meje kiter kat opis (SKALI) sedihnyer


5 Comments:

  1. myLovepatzi said...
    sedih ttp sedih..tp terpksa kan..utk mse dpn..
    Fiza said...
    erm...tu ar...mungkin itu yg terbaik kan....samer2 la kiter bersyukur....
    Tengku Norazuwin said...
    semoga berjaya dimase akan dtg..:)
    semoga kekal persahabatan kita sampai bile2...love u...huhu
    Fiza said...
    insyallah...samer2 la kiter berusaha untuk majukan diri kiter....
    persahabatan smpai hujung nyawa.....
    love u to...love u my prenz.......
    ~PakKaramu~ said...
    Selamat tahun baru

Post a Comment



U Click Me, I Click U Back

Related Posts with Thumbnails
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes